Saturday, July 7, 2007

Went To Zeta Bar,Hilton Sentral!

yeah..pasti ramai terkejut cam mana saya leh sampai kat Zeta Bar Hilton Sentral..
aku pun mcm percaya.bt its true..
after temankan Lee Ann wat treatement rambut kat Spazio Subang...
suddently kita owg mcm bosan..xtau nak wat per...
sbb macam semuanya ader probs...
i dengan masalah....
coco plak terpaksa pulang ke Australia awal sbb ader papaer..suddently..semuanya secara tiba2..
mmg sakit hati giler..dh banyak kami merancang...so..
pastu plak kat Zeta Bar ni...malam nie..tiba2 ..my fren yg baik n rapat n low profile giler...
ader kat sini..kami pun join...mcm biasa check inn sbb takut mama marah balik lambat....
hurm..ok..nice n service baik punya...Izzat yg comel...erm..hehehe..
suka giler..



beginilah keadaanya...sesak..
kami berada di satu kawasan yg agak private sikit..
ader body guard lagi sbb kawan saya.....................
heheh..dirahsiakan...
mmg happening..


yeah...love band yg tengah melalak tue..best giler..
selepas mereka perform...sy dapat berjumpa dengan mereka secara live...
for sure..perempuan yg suara husky tu sgt ceria n peramah..
biliknya dirahsiakan...dan saya tau kat mana....


ok..semua kena balik..
last coll from bar at 3am....huhu...
mcm nie lah keadaanya biler dah habes..
malas nk chow skung cz lif pasti sesak....


yeah..sudah habes party...yg penting.say no to drugs and alcohol..
erm...chow lm kul 3.30am..huhuh..naik bilik..
i really had fun n terlupa jap kepada masalah yg saya hadapi..
n really cool ok...
really enjoy it..

No comments: