Monday, July 16, 2007

Quiz yg Paling Best setakat nie..read dis ok!

1. Story behind your MySpace song?:
no song at all...silent please...

2. Whats bothering you right now?

abt my plan to Perth..mcm cancel jerk cz too much holiday n ader exams plak tue..pastu still thinking abt my new experience today..hehehe..

3. Do you close the door when you pee?
giler apa..tutup la...

DESCRIBE YOUR:

4. Wallet?
TOPMEN..thought nak bagi to my besties bt mcm rugi jerk..new arrival time tu..lagi pun my fren bukannya layan TOPMEN punya wallet..

5. Wallpaper on your computer's desktop
My pic on the red carpet 3 Diva's Concert at Bukit Jalil Stadium

6. Background on your cell phone?
tepi pantai..hp ni my sis punya...

7. Jewelry worn daily?
NOPE..its too gurlish for me..

8. Where your default picture was taken?
kat mana erk..lupa lah..

9. Eye color?
erm..mcm hitam..brown kot..eh bukan..brown + Hitam =mata ku menawan..

10. Life:
im happy with my life now..erm..cz ader org nak dikacau n disakat kot..

11. House:
my dad ask me to stay in college cz its easy for me to go to class..i dun want cz im gonna miss my kitchen,my bathroom n my bedroom la...

WHAT ARE YOU?

12. Doing this weekend?
erm..xtau lagi la..bt macam xder plan jerk skung nie..

13. Wearing?
heheh..baju tido from ZARA..sound like bizarre rite..besar bt its ok la..tgh sale..

14.wanting?
erm..nak g Perth n cant wait to leave Malaysia..menghitung hari..cepatlah October..

15. Where are you?
HOME SWEET HOME

16. Listening to?
Lets Dance Together...sambil menari2 mengikut video clip..haha..giler lah aku nie..

17. Have you ever hugged or kissed anyone lately?
selalu kot..xkira lelaki ataupun perempuan..just now..my bestfren ever love him super duper very THE much..Reez..dia kot yg paham i kat Puncak Perdana..haha..love u Reez...mati kalo scandal dia tau..

18. What do you smell like?
erm..mana la aku tau..tp mcm wangi jerk sbb br mandi n pakai Ralph Lauren..

19. Eating?
lots la..bt terlupa...erm..maybe Nasi Goreng Padprik from Santai..sedap giler..

20. Besides your bed, what is your favorite things?
Sure my handphone n my sling beg..hahaha...erm..my SONY mp3 skali...

21. Do you believe in a soul mate?
erm..maybe..yeah..

22.Do you sleep naked?
erm..not really cz my bro akan masuk bilik i...n screaming kejutkan i...

23. Do you remember your dreams?
yeah...it was wonderful n ader yg real sikit..

24. Do you believe dreams come true?
kalo best..hehe..yeah....

25. Do you believe in miracles?
sure...

26. Do you burn easily in the sun?
yeah..dats y im black..

27. Do you speak another language other than English?
bahasa kebangsaan,Malay

28. What's something you wish you could understand better?
understand my best friends...

29. What did you do last weekend?
lupa lah..erm..bt mcm boring jerk..yeah...jadi babysitter kot..sepenuh masa..

30. Who do you miss?
i miss my journey today..went to Ikean n makan meat ball yg sedap..acctually nak rasa fish n chips org tue..tp malu nk mintakk.dia pun xpelawa jerk..licin..heheh..pastu g court...

31. Have you ever been in a car crash?
Luckily, yeah...bt not really bad..luckily..giler lah..

32. Orange or apple juice?
Orange juice...bt sometimes apple juice kot..

33. Who were the last people you went somewhere with?
ader lah..my en. motif sesuatu...we went to ikea together..

34. What was the last text message you received?
"kt mana,ngan saper,biler nak balik,jgn drive xtentu hala,bgn awal esok n g settelkan ngan uitm"from my dad..mood dia tgh baik..heeh

35. Last text message you sent?
"ok...az kat dalam bilik la...naper xckp jerk..xjadi kuar sbb penat sgt nie.esok ptg kot jumpa dekan"...kena jumpa my dean nk mintak cuti..

36. Last time you ate a home grown tomato?
erm...entah..

37. What is the closest thing to you that is blue?
my handphone..dark blue.same rite..

38. What was the last thing you ate?
Nasi Goreng Padprik la kot..yup..yeah..

40. Whose house did you go to last night?
Zafira la ..mana lagi..hehehe.rumah kedua ku..

41. Who was the last person you visited in the hospital?
erm..dh lama x gie hospital acctually..dh lupa..erm...bt yg i ingat..YAN kot..Zaff brother..

42. Do you like someone right now?
yeah..no lah..like to be fren jerk..

43. What do you wear more, slacks, jeans, or sweatpants?
baju n suar tido...

44. What is the last movie you watched?
DIVA..no comment please..

45. Have you ever heard of the band Sweet Garden
ader ker.entah..

46. Where did you get the shirt you're wearing?
before....hehehe..Zara shirt yg i pakai td tu..beli sendiri kot..dah lama..

47. Coach or NFL game tickets?
Coach kot for my mom..sorry to sports.

48. Why did you kiss the last person you kissed?
Love him so much cz he my bestfren..Reez...

49. Do you believe that you can change someone?
erm..maybe..sbb macam berhasil n now i sgt suka perubahan kat diri dia..but xbleh simply like dat cz diri sendiri kena berubah.yeah.im getting matured..

50. Do you want someone you can't have?
yeah..bt mcm xkan dapat..berangan jerk..

thanks tina..send it more ok..seronok plak main quiz2 mcm nie..hahaha

No comments: