Monday, July 2, 2007

Biler adik beradik keluar bersama..inilah yg terjadi..

huhuhu...
9.28am :buzz..
damn..saper la pulak coll pepagi nie..aku nganto giler..

my mom :hello.azz.

aku :hello..yes tuan.

my mom :ko wat per..tido lagi erk...kata nk kuar pagi nie..

aku :xjadi..malas..lagipun kawan azz pun x jadi nk kuar..penat sbb smalam dh puas sanagt berjalan...kenapa..nie mesti ader sumtin nie...\

my mom :xder lah..mlm nie mak ader dinner...ayah pun gie skali.

aku :jap..jangan cakap azz kena jaga budak2 nie lagi...

my mom :ala.dinner nanti ko call la pizza ker,mc'd ker apa2 ker mcm biasa....xkan xboleh kot..ko sorang jerk anak lelaki yg leh diharap ..(pastu mak aku tergelak plak)

aku :erm..ok..tp ader satu syarat..azz nak kuar beli barang..maybe bwk dia org..so..heehe...

my mom :seratus jerk...bukannya dia belikan untuk adik dia nie..nie mesti untuk dia la nie.(mak aku mcm xnak bagi)..hehhe

aku :ni yang seronok nie..ok..wut time dia org nie balik...

my mom :macam biasa..nanti susurh dia org siap...k lah..mak bz nie..bye..

aku :oh...dah settel bye..deal..bye gak..hehehe


aku terbangun dr tdo..damn...aduh..malas plak..duk umah jerk mcm best..

5.47pm

mana budak2 nie..cepat lah..erm..sampai jerk umah dia org terus siap..aku dah siap..call taxi....

kemuncak awal :hello kemuncak awal..

aku :hello.boleh hantarkan teksi tak?

kemuncak awal :nak g mana encik ?

aku :nak g one utama.alamat rumah saya no. 31,jalan ....................................

kemuncak awal :encik tunggu luar rumah,teksi ah otw.

aku :thanks.

tunggu dalam kurang dr 2 minit dah ader teksi..bagusbetul..1st time cepat..aku pun cepat2 jerit panggil adik aku..
semua dah ader dlm teksi..gerak...hahahahaha....

pastu jalan clear..alhamdulillah.sampai jerk ou..terus g delicious..order makanan untuk dia org ..so..leh lah aku g beli brg.tinggalkan mereka kat situ..xper sbb staff kat situ dah kenal budak2 nie..ala2 regular customer..
so..amat n acap makan kat sana n aku mendapatkan kasut fcuk aku..hehhe..
nw dah ader warna navy punya kasut..bestnyer..
ni gambar kami meronggeng kat delicious..


we r adik beradik..yeah..we oll look different..


ni ice by death iced chocs amat yg kedua.kuat minum la..


herm..dah habes..penat..n ngantok..
duit aku gak abes..hahaha.duit aku ker..lalalal....

No comments: