Sunday, July 15, 2007

bersembang bersama my mom..

erm...
aku bosan..n xtau nak wat apa..
n suddently baca akhbar n mag...

herm..yeah..dia dalam mag..me wonder.since when plak dia nie mcm beriya nak femes nie kan..
i pun mengomel la sorang2 depan my mom....

ader la jugak i maki n kutuk budak yg dlm mag...mmg xsuka dia pun sbb ader skali tue..i masuk tv dia ckp i giler glam..omg...hahah..macam budak2 plak aku kan..

tiba2 mak aku ckp....mesti kes jeles tgk kawan masuk mag...aku pun ckp...motif..xderlah..jst terkejut..heheh..
pastu my mom ckp..xkemana..sbb kalo femes xder pelajaran wat per..org xheran..femes mcm tu sekejap jerk.....

tiba2 dtg plak lagi sorang mak cik ku yg in entertainment line..
erm..setakat nak femes mcm tue....bibik pun boleh (org gaji aku)...
hurm...
ok..now aku paham...ilmu tue penting..
so..semangat nie...nak dapat dean list for this sem..hahahaha...

femes tue xperlu kot..sbb yg penting aku nak duit yg banyak..haaha..
berangan plak!!

No comments: