Saturday, July 7, 2007

Abang Sedara Saya Kawin!

majlis perkahwinan abg sedara ku yg 1st skali belah bapak aku..
alhamdullillah..belah perempuan....hari nie..
aku dtg lambat..xdapat nak join perarakan...kita owg panggil ..malaysia runaway..sbb rata2 pakai baju melayu n kebangsaan..
dah lah dtg lmbt..sikit jerk k..kena marah ngan bapak aku..pastu kena merenjis..hehe..
amik berkat nak kawin cepat..

CONGRATULATIONS...

Hissham N Lyn!

nervous...damn..dipilih untuk merenjis...erm..y mesti saya....
erm..first time..mcm org giler...sy terjatuh tepak benda alah tue...
yg penting..dapat gak wat..meriah..


sebelum itu..kepada sedara kecik2...gambar ini untuk sedara2 yg sedang belajar i university dan juga asrama penuh...
plastic sgt..yg berdiri bertuung hitam n putih..adik beradik..asrama penuh apa tah...pandai mereka nie..bangga giler..
yg barisan kedua...belah kiri...degree enginerring kot..uitm jerk..lagi sorang ..multimedia..kolej..
barisan pertama..berbaju putih..civil engineering..diplomme...n lagi sorang..degree event management kot..apa tah.event n bla bla bla..
yg tengah2..lelaki tunggal di dalam kelompok ini...Performing Arts Student..


Suka kak hajar dengan kamera..kelas..tutup mulut..


u oll yg makan dengan tekun..dengar citer sentap xdapat makan kat meja beradap..
lalala..
no comment...mak cik yg pijak kasut azz bagitau..
mak cik tu azz xkenal k..

No comments: