Friday, July 4, 2008

terima kasih tidak terhingga..

alhamdulillah...ada juga yang membaca blog yang bosan ni..
erm..dan hari ini saya baru perasan ada comment rupanya..
then baca..yang cool..thanks....
yang x cool..
erm..ni saya nak balas sikit la...
for ur info...kalau saya menjemput anda membaca...xper lah...ni..dah la saya x suruh awak check my blog..but u ni sibuk sangat la...
get real..u yang patut get reall..sbb cakap belakang2...i cabar u jumpa i..
erm..wait..i melutut kat u...please..u ni..banyak berangan sangat..
u sendiri cakap my parent bagi i makan n naper nak melutut kat u..
MELALUT la...
now jangan nak sibuk hal orang lain...
u nak merepek...merepek lah..coz buang masa jika saya layan anda yang
MELALUT
di page saya ni.bak kata kak red..

www.redmummy.com

"lantaklah apa orang nak kata sbb mereka suka berkata-kata...yang penting apa masalah dia nak mengata hidup kita"

tq.

"cara penyampaian komen anda..sangat SESUATU.....i think if u cakap i adik2...how abt u..AKAK2 ke..ouch!!"

1 comment:

Anonymous said...

"lantaklah apa orang nak kata sbb mereka suka berkata-kata...yang penting apa masalah dia nak mengata hidup kita"<--- dont tell me kau tak pernah mengata org belakang2.kau lagi banyak mengata la..mulut neraka..ahahahah its all karma..kau cakap bende yang kau sendiri buat...fyi kau yang suruh aku untuk bace blog bodoh kau nih..hellooo...popular sangat ker kau sampai aku dapat tau sendiri pasal blog nih..tolong laaa.KEJI!