Tuesday, July 1, 2008

anda tiada MASALAH tapi saya ada!

anda tiada MASALAH..tapi saya ada..
erm....nak EXTEND (katanya)belajar...tp...entah...
ramai yang menyuruh saya menyambung..sampaikan ada yang mahu memutuskan persahabatan jika saya berhenti..tp anda perlu faham..saya yang belajar bukan anda..
terima kasih kerana sentiasa bersama saya tatkala saya susah dan juga senang...
dan terima kasih kepada anda semua yang sentiasa menyokong saya selama ini..
saya TERTEKAN dan banyak TEKANAN yang saya terima....
bukannya semua TEKANAN yang saya maksudkan berbau NEGETIF..
tetapi..ada yang POSITIF!!
1.seperti..bos saya tak habis2 memuji kerja dan juga tentang diri saya
2.hubungan saya dgn rakan sekerja dan satu bangunan GENTING yang semakin akrab..siap boleh dapat mcm2..

dan yang berbau NEGETIF...
1.hubungan saya dgn orang tu semakin malap..yer lah..setiap hari masa saya habiskan di tempat kerja..dan now..nak berhenti belajar mengejutkannya..kami x bercakap hampir 2 minggu..saya rindu dia..hahahha..
2.mak saya xabes2 sms benda2 yang mengarut..contohnya....Az belajar mak belikan Az iPOD tu..cm mana..if xnak..mak bayarkan sewa rumah selama 1 semester...(ala..mak aku ni..kadang2 mcm budak2)..iklan pasal BELIAU..hari ni my mom buat giler dia lagi...hari ini..xpernah2 nak buat 3g tengah malam td..pukul 12 lebih n tanya buat apa n dah bersedia nak masuk u or not..now dia berada di Penang bercuti bersama rakan sekerja...dia belikan saya beg GUESS yang hilang dulu..mak..stop it...i dun like it..dont force me..

n now saya penat memikirkan tentang semua ini..pening kan u all!

4 comments:

Anonymous said...

i like reason no. 2 from your mom...
kalau aku aku sambung je study, lepas dapat ipod baru stop study.

Anonymous said...

Study is number one.. You should think about it.. without degree you are no where.. If you postpone ur study for what ever reason you have, make sure you will continue it in future.. Its up to you to make decision

Daff.

Anonymous said...

Bro, tidak layak untuk beri pilihan sebab saya bukan BRO. Bro yang menghadapinya. Sekiranya dah ada keputusan, jangan akan rasa menyesal dan yang paling penting adalah BUKAN menyesal sekarang tetapi menyesal 10 Tahun atau 30 tahun yang akan datang.

Anonymous said...

so?? ade aku kisah..sape yang suke kau belajar kat puncakkk..kitorang dak puncak sume benci kau...tak malu perasan..konon kau diva kau tuh adik adik berangan cover straight..suara macam katak annoying ade...aku rase blog kau nih sume nak menunjuk2 yang kau tuh KONONNYA KAYA..come on laa get real ok..ade org lagi kaya dari kauuuu...n KONONNYA kau tu ade kerja hebat n pergi overseas....hahah kalau aku cakap nih mesti kau pk pergi mampos laa...bukan BAPAK kau kasi aku makan la ape la...tolong la azfar...aku meluat perangai kau yang tak abis abis....kau berambos dari puncak la senang...get real la ..kau tuh kuat belagak..untuk ape? bawak mati ke bende2 tuh sume? takyah nak belagak laaaa.aku menyampah...ko pk la elok2 mana yang baik tok kau..aku tau ko takkan dengar cakap aku pasal ko tak tau aku sape...nanti satu hari ko akan datang melutot kat aku...