Monday, June 16, 2008

SSEAYP SICK ATTACK ME!

2-3 hari ni..
ingatan saya kembali kepada SSEAYP...
yup..Program yang paling best dalam hidup ini yang sukar dilupakan!!
bermulanya perjalanan saya mengelilingi seluruh negara ASEAN dari Negara JAPAN...
negara yang terkenal dengan jolokan matahari terbit.
selepas selamat menaiki pesawat MAS...kami telah menghabiskan masa selama beberapa minggu di JAPAN..( i dah lupa berapa minggu)...
then kami mula berangkat menaiki
NIPPON MARU!!


ni NO KABIN SAYA..307
A :MUHAMMAD AZFAR B MOHD ANNUAR dari MALAYSIA
B :CHATURAYUT PROMNIL dari THAILAND
C :PASYAVNOUTH SOUVRNAPATHY dari LAOS


ni lah kabin saya...
pada mulanya katil saya single..then tukar naik atas..
tp hakikatnya..sepanjang pelayaran..saya asyik baring katil single jek....hehhe..
sorry TAR!


berebut katil!!That my besties ever..TAR!


masing-masing punya kunci bilik!!


my first meal onboard!!

i donno la..this few days memori saya terhadap program ini kembali semula...
yeah..tidak dapat saya nafikan bahawa saya dalam minggu ini asyik menangis apabali melihat semua gambar-gambar dan video program SSEAYP ini..
lebih terharu apabila saya menelefon TAR N THONG my roomate..mereka turut sedih dan rindu antara satu sama lain..
walaupun kami tinggal berjauhan..dan juga berlainan agama dan negara tetapi tidak menghalang kami dari terus berhubung!!

sambungan..nantikan!

1 comment:

Anonymous said...

engko klu buat story mesti ada sambung menyambung..wat saspen aku jer...dh syok² baca....ada sambungan...nantikan...xke saspen tu..

Mie...