Saturday, October 13, 2007

SELAMAT HARI RAYA!!


khas buat semua !!

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
MAAF ZAHIR BATIN!!!

kepada mereka yang telah memberikan kad raya,ada duit raya dan juga hamper (aiyo..best giler ni) saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua.
Dan kepada mereka yang saya dah balas tu..sorry mcm x ikhlas but i really-really ikhlas k!!hehehe....rasanya x sampai 10 orang kot yg i balas sbb korang senang bagi..guna tangan pun boleh n kepada yang lain..saya sedang cuba ni..hahaha..tunggu!!
silap haribulan..hehehe..
kiriman kad raya dari tokyo,japan!!

dan x lupa juga di sini saya ingin menjemput anda untuk bertandang ke 'Emergency Kenduri' dis third raya ...place ...erm...di my house in Shah Alam!!
8PM n theme...freestyle!!hahah..boleh x?!?!?

sekian sahaja dari saya..
.: azz azfar :.

No comments: