Friday, June 29, 2007

nie lah perbualan telefon di antara aku dan...

kejadian 1.

aku :thanks for calling pizza hut.kami bz n xder masa nak layan anda.terima kasih.nak apa?

dia :wey,kekwat la ko..huhu..kat ner n wat per?

aku :kat umah la..naper?

dia :aku ader dengar citer ko ngan bla bla bla..betul ker?

aku :aiyo..mak cik..perlu ker nk dengar ckp org..nanti kita bersidang n aku citer...betul or x..hehe...malas nk ckp...serik.....sbb nanti nama aku gak buruk...

pengajaran:erm...cepatnyer cerita tersebar..erm..perlu ker minah nie nak tanya semua pasal idup aku..nasib baik ko kwn aku...jgn cerita melalui telefon...cakap depan2..huhuhhu..

kejadian 2

aku :betul,aku rasa dia baik giler..sbb entah ...mmg baik bagi aku stakat nie..

dia :u oll,xpayah erk..aku dh kenal dia lama dr ko..

aku :yer ker..abes ex dia..means bf dia skung mesti cr aku...

dia :larikan diri sebelum diterjah..kakak xnak amsuk campur..yg penting dia dah bau gerak geri ko..awas katanya...

pengajaran :ni plak petikan aku n mak ayam besar kat kolej aku..hahah..baik kan dia..siap awas katanya..hehehe..bt naper plak bleh jadi cam nie..

pelik2 kan ngan semua nie..hahaha..yg penting,jangan berangan..hahha....dia dalam kejadian 1 n 2 aderlah org yg berlainan..n jgn salah sangka k u oll...
hahaha..

No comments: